Tacos Får Min Mage Att Svälla...

Publicerad 2010-03-12 19:29:00 i Det stora hela ,

Oh my god. Min mage kommer snart att explodera.. jag hatar att jag blir så jäkla
mätt när jag käkar tacos. För det är så gott ! Men shit the same här nu, bla, bla, bla !

Jag ska snart försöka dra mig till Vikks. Om jag nu lyckas få igen jackan över min upp-
svälda mage, som sagt, om jag lyckas ! Men jag ska gå typ nu.

Fan vilket segt blogginlägg....? Snappa fort upp all info om min mage som är full av tacos,
& att jag möjligtvis, kanske, mest troligtvis inte kommer få på mig min jacka.
Bravo Elina, du har nu misst säkert hälften av alla dina läsare.. oops !
& nu kom min lilla sis & bjussar mig på gelehallon & plopp... oj oj oj. Jag ska fort skicka in en
ansökan till du blir vad äter. Bra plan !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela