Tyg Evert ; )

Publicerad 2010-03-25 18:04:06 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Nu skriver jag ju igen, titta så duktig jag är. & jag varnar somliga för
jätte roligt & intressant blogg inlägg (y)

Jag, mamma, farmor & små systrarna åkte iallafall in till stan när jag kom hem från skolan.
Mamma skulle kolla in h&m & jag & farmor skulle kolla in tyg till min klänning.
Haha, fan vad rolig jag låter. Typ ba : Tja, jag heter Elina & när jag kommer hem från skolan
så åker jag in till stan & shoppar loss på Ohlssons Tyger, go girl ! Näh, men min söta farmor
är nämligen jätte duktig på att sy, så hon ska sy en klänning till mig. Den kommer nog bli
jätte gullig ! Ljusrosa & vit... grr. Måste köpa skor till den kom jag på, hmm.

Men nu ska jag städa mitt stökiga rum... here we go again !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela