I'm Gonna Do It For You '

Publicerad 2010-03-29 18:39:40 i Det stora hela ,

Hejsan på er ! Nu är det måndag igen & det känns alltid lika skojigt, as always.
Näh, men vi får ju påsklov på torsdag iallafall ! & det kommer ganska passande
vill jag lova.

Bla bla bla. Men iallafall, i alla fall... idag var skolan seg som vanligt. Jag föredrar inte
att vara på skolan med aj aj i magen. Efter skolan gick jag & Vikkan en sväng på stan.
Det var nice price (y) Vi fikade, gick i andra affärer & gick till u-mottagningen - haha.
Sen så köpte jag slingfärg till min omtalade & fina utväxt : ) Fuck of.. -.-

& nu ska jag göra min so-redovisning om andra världskriget (y) Fokus på Kristallnatten !
Here we gooo. 

Pussen <3

Jag älskar dig Jens

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela