Andra Maj '

Publicerad 2010-05-02 16:11:17 i Det stora hela ,

IDAG SKA HEADERN IN ! Punkt slut.

Nu har jag kommit hem från Jens. & det blev en lyckad kväll igår, först så skjutsa mamma oss
till ming. Dom har grymt god pizza sallad & ännu godare pizza ! Jag kände mig nästan en smula
fantasilös som tog pizza, men shit the same. Sen köpte vi b&j & cola, grr... Sen for vi hem till
älsklingen. & sen & sen & sen haha, jag avskyr när det blir för mycket sen i ett blogg inlägg.
& så imorse fick jag frukost på sängen av älsklingen.. sötare kille får man leta efter ♥

& nu är det hejdlöst tråkigt. Jag funderar på att gå & sola. Jag funderar på att lägga mig & sova.
Jag funderar på att laga mat. Jag funderar på att komma ihåg att köpa mascara imorgon...
hmm vi får se. Nu har jag funderat klart, jag ska laga mat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela