It's written all over your face '

Publicerad 2010-05-07 15:51:34 i Det stora hela ,

Hejsan.. igen. Sorry för dålig uppdatering. Näh, nu skojade jag bara.

Igår så han inte jag blogga någonting alls - som ni kanske redan märkt. Men jag var med
min älskling efter skolan - hem till han - sen till mig & så sov vi här. Min favorit syssel-
sättning just nu är att vara med han, för jag älskar han

Idag
så försov jag mig, nästan tjugo minuter ! Värdefull tid.. oj oj säger jag bara.
Men men, det var älsklingens fel sådeså ; ) På tal om försovning så har jag nu blivit mycket
mer förskyld. Fast imorgon när jag vaknar ska jag bli frisk igen, jag orkar inte vara förskyld..
det tar så mycket energi. Så där ja, nu har jag bloggat färdigt ! I have to goooo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela