Jag Älskar Dig Mer Än Du Kan Förstå '

Publicerad 2010-05-05 16:46:46 i Det stora hela ,

I'm home from shool ! & har börjat få aj aj i halsen.. inte alls bra. Så nu (snart) ska jag
dricka te & göra varm macka i järn, grr. Önska mig lycka till.

Nationella prov i biologi idag. Min åsikt - scary. Provet var konstigt, inte direkt svårt.

Funderar på att hitta på något sen - efter att jag har pluggat ett litet tag, behövs verkligen.
Jag vill bli klar med min Afghanistan sak idag ! Jag gillar inte att ha en massa läxor att gå
runt & tänka på. Så om man gör dom snabbt så är den lilla saken ur världen !
Nej nu ska jag gå till köket, ha det bra :) !


Kommentarer

Postat av: niklas

Publicerad 2010-05-05 19:00:07

det var visst svårt x_x

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela