Varför Måste Detta Fält Fyllas I ?

Publicerad 2010-05-10 21:08:58 i Det stora hela ,

Tjabba. Nu är jag äntligen klar med SO uppgiften ! Känner mig väldigt duktig. Synd bara att jag
fortfarande har eng - svenskan - fysiken - matten & ny SO kvar (y)

Men hur som helst... jag har gjort en eld i kaminen, igen. Ja, jag har ju lite pyroman problem
förstår ni... näh skoja bara. Men det är hur skönt som helst, & hur varmt som helst. Me like.
& kan passa på att säga på en gång att jag inte kommer blogga någonting imorgon. För eftersom
jag är ett franska geek ska jag stanna kvar på skolan till klockan 18.00 & laga fransk mat med
franska gruppen ;-) & sen ska mamma skjutsar mig till babe Så sleepar jag där sen. Mys-pys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela