Utkast: Nov. 18, 2010

Publicerad 2010-11-20 23:01:27 i Det stora hela ,

Utan dig har jag chansen
chansen att få göra något eget - något som inte är vårt
hitta nya filmer & nya låtar
göra nya, egna tider att minnas
men jag är rädd.

Med gråten i halsen gör jag det som vi alltid brukade göra tillsammans
jag vaknar varje morgon & slår på vakna med the voice
jag gör mig i ordning & äter frukost
jag borstar tänderna & går till bussen
jag hyr filmer & jag tänder alla ljusen i mitt fönster
jag sover i min säng med mina fyra kuddar & två täcken
jag dricker hur mycket vatten som helst - med is i såklart
ensam.

När jag är i skolan känns allting bra - jag har världens härligaste vänner  
när jag kommer hem känns det inte lika bra 
när jag ska sova går det inte - en miljon tankar i mitt huvud
jag håller mig vaken så länge som möjligt innan jag går till min säng
tårana börjar rinna & alla mina kuddar blir blöta
jag rullar över till din sida av sängen & blöter ner dina kuddar
sen somnar jag & vill inte vakna över huvud taget dagen därpå
sängen är min sanna vän, den kan trösta mig

Vad är det vi vill med det här, är det verkligen rätt?
tänk på allt som vi har vart med om tillsammans
alla minnen vi har - jag tänker på dem varje dag
om jag hade kunnat så hade jag spolat tillbaka tiden & gjort allt bra igen
men det kan jag inte, & det är jag ledsen för

18/10-09 - 21/10-10. Ett år & en månad skulle det vart idag.
På 365 dagar är det längsta jag vart ifrån dig en vecka. En hemsk vecka i Turkiet.
Det här är det jobbigaste jag gjort.

Jag visste inte att en enda människa kunde påverka en så starkt
jag kunde allvarligt inte förstå det, tills jag mötte dig
allting förändrades & det har det gjort nu också

Jag kommer alltid att finnas här för dig ♥
& jag hoppas att du kommer göra detsamma för mig
som t ex just nu.

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-21 00:01:21

vad hände mellan er? :(

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-21 14:43:25

<3

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-21 20:32:37

Stor kram från faster!

Postat av: Amandah

Publicerad 2010-11-24 15:04:17

Men syster-yster, jag börjar ju grina här! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela