GODMORGON GODMORGON !

Publicerad 2010-10-19 08:58:42 i Det stora hela ,

Oops.. jag glömde liksom bort att jag hade en blogg igår. Men nu hittade jag den, & jag har tid att blogga nu för jag har sovmorgon! Tur som fan att jag gjorde franskan i fredags, för jag satt typ uppe till ett igår & pluggade matte - engelska & lite svenska. Mina favorit ämnen..

Nej men nu ska jag inte blogga mer.. utan gå till mitt rum & sminka mig! Sen ska jag käka frulle, för jag håller på att dö av hungrighet. Är aaaaaaaaas sugen på en räkmacka från daggan, men fattar att jag inte kommer att få någon sån just nu. Tyvärr. Men men, nu (om ett tag) ska jag til skolan & ha geografi, musik & svenska. Sen hem igen!

Kommentarer

Postat av: Sabina Wärme ♥

Publicerad 2010-10-19 09:47:30

sv: Hihi! :D Tackar tackar, det gick nog rätt bra kändes det som! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela