Godmorgon

Publicerad 2010-10-30 11:55:20 i Det stora hela ,

Jippie! Jag har blivit förskyld alldeles lagom till halloween & höstlovet, gud så roligt! Imorse när jag vaknade kunde jag nästan inte prata. Hoppas det går över snabbt, för det här ska bli ett roligt lov utan någon jäkla förskylning!

Jag sitter hos Jens nu, men pappa kommer & hämtar mig snart! Då ska jag hem & städa rummet, eller jag ska försöka städa rummet. Sen ikväll vet jag inte vad som händer, mest troligen blir det chillkväll med Elin! Fast vi sår se vad som händer. Kul kommer det bli i alla fall!
  

Kommentarer

Postat av: åse

Publicerad 2010-10-30 21:39:56

Förkyld stavas det!!!! F Ö R K Y L D ! Ändra genast!

Postat av: eroooticaaa

Publicerad 2010-10-30 22:33:25

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

Postat av: elina

Publicerad 2010-10-30 22:41:53

Följa varandra via bloglovin?:)

Kram♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela