I Find A Million Ways To Say It

Publicerad 2010-10-10 10:51:26 i Det stora hela ,

Varje helg vaknar jag alltid upp av ljudet från TV:n, när jag sover hemma. Småsyskon och cartoon network.. trevligt.

Fan vad jag längtar till halloween och julafton! På tal om catroon network. Nej men halloween är bara så roligt, att få klä ut sig och sminka sig överdrivet mycket, och få vara med människor man tycker om! Me like that. & julafton är så jäkla mysigt.. jag har börjat längta mer & mer till julen ju äldre jag har blivit. Ska det inte vara tvärt om? Jag kanske utvecklas åt fel håll, haha. Men nog om sånt nu, det är ju ändå ett bra tag kvar. Fast inte till halloween!

Puss på er nu. Nu ska jag fixa håret & sminka mig.

Gamal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela