Plugga Plugga Plugga

Publicerad 2010-10-26 16:19:59 i Det stora hela ,

Jag har typ skrivit i varje inlägg nu att jag ska plugga samhälls. Och jag har faktiskt börjat nu, och det går ganska bra. Det var inte så svårt som jag trodde det skulle vara! Så nu lämnar vi det ämnet här, för ett tag. Det lär ju komma mer någon gång.

Nu har Elin skaffat blogg igen! Jag är så stolt över dig sötnos ;) Jag tycker det är ens kompisars bloggar är de roligaste att läsa!

Min spagetti carbonare blev sådär. Det såg typ ut som spagetti blandat med äggröra - jag käkade en portion sen fick jag ont i magen. Asså, jag behöver ett exakt recept för att det ska bli bra! Sådeså.

Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2010-10-27 11:26:14

Men syster-yster, du ska be din kära storasyster om hjälp :) Jag gör den godaste och krämigaste Carbonaran i världen! :) Mitt senaste recept slår ALLT...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela