För Ingenting Är Omöjligt.

Publicerad 2011-01-06 02:40:04 i Det stora hela ,

Det känns som om jag nyss gjorde mig av med ett litet problem, en liten klump i magen. Okej jag ska vara ärlig här: ett stort problem, vilket resulterar med en stor jäkla klump i magen som jag har låtit vara ifred för länge. Tänk att ett sms kan få en att må så bra. Det är seriöst sjukt, sjukt härligt. Nu har jag försökt i alla fall & nu är det just det som betyder något för mig. Mer än så kan jag inte göra så resten är upp till dig. Det är ditt val, som jag inte kan & absolut inte tänker försöka påverka. Nu blev det för mycket deeptalk här, förlåt mig.

Mitt godnatt försök misslyckades - jag är alltså fortfarande vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela