Friends

Publicerad 2011-10-06 20:36:54 i Det stora hela ,

Min mage har liksom svällt upp och liknar numera en väldig ballong. Men, en präkgit liten putmage har väl ingen dött av?

Hur som helst, hallå. Jag ska först och främst börja med att säga att skolan är lika med Seg och jag vill sova för jämnan. Men inte det inte, nej nej. & inte kan man ge sig ut i det härliga höstvädret heller, för det är inte särskilt härlig. Det regnar nämligen.

Så jag tänker bosätta mig i badkaret en timma eller två, sen ska jag se Vänner.





Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2011-10-07 02:22:24

Visst är Vänner för underbart!?!?! Det blir ju som en jäkla drog! ÄLSKA VÄNNER! <3

Postat av: M

Publicerad 2011-10-11 16:38:15

Söta lilla Joey ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela