2012

Publicerad 2012-01-05 00:48:47 i Det stora hela ,

 

Jaha, så var året då jorden kommer att gå under (som alla verkligen alltid, alltid, alltid, alltid pratar om) inlett. Jag har blivit superförskyld & springer runt med idomin under näsan. Det ser inte så trevligt ut, kan jag ju påpeka. Dagarna har spenderats inomhus & jag är barnvakt åt en kaxig 6 åring. Fast imorgon blir det ändring på det och jag kommer mest troligen få spendera tid med mina goa vänner!

Några ord om nyårsfirandet då: Det var hur kul som helst, kaotiskt, hatiskt & underbart. Orkar inte sitta & skriva milvis långa inlägg om hur förbannad jag är på vissa idioter som inte hade mage att bete sig & visa någonting som kallas för respekt. Idioter kommer alltid förbli idioter, det kan inga ord ändra på.

(Bara snodda bilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela