Man May Have Created Fire - But Women Discovered How To Play With It

Publicerad 2012-01-11 16:50:20 i Det stora hela ,


Jag har som många andra tjejer (åtminstånde i min klass) förbannat mig över ett riktigt idiotiskt, förjävligt & orättvist blogginlägg. Jag tycker att man ska tänka igenom saker & ting riktigt noga innan man sedan väljer att yttra sig. Särskilt när det är riktat till så många som det faktiskt var & särskilt när det kan såra.

Jag hade nog aldrig kunna säga rakt ut att jag faktiskt ogillar killar & deras sätt att bete sig på. Det finns många av det motsatta könet som jag älskar/gillar. & om det nu skulle vara så att jag verkligen avskydde just en pojke, så skulle inte anledningen till det vara att han råkade vara just en pojke. Mest troligen skulle jag ogilla den personen p.g.a. någonting den gjort. T ex (ett fåningt sådant, men jag har lärt mig att ibland så gäller det att vara övertydlig) så ogillar jag inte Hitler för att han var en människa med snopp, jag ogillar honom för det onda & avskyvärda han gjorde mot så många människor. Så, då var jag klar med det.

Vi är alla människor (så kallade individer), kille som tjej. & vi har alla olika personligheter. Det är tragiskt att vissa människor inte riktigt kan förstå det. De nådde inte riktigt ända fram. De stannade upp långt, långt tillbaka i tiden & är inte riktigt villiga att flytta på sig.

Svar ja, jag behövde skriva av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela