If I could dream ,

Publicerad 2009-04-10 19:38:00 i Det stora hela ,

Heeey babes ;-) , har vart duktig idag & har gått i två timmar med mamma ! Så nu kommer jag få massor av feta muskler haha : ) !+ att jag kommer få träningsverk mmmhh. Men ska snart lägga en djuprengörande ansiktsmask & bada.
Hoppas att ansiktsmaksen funkar , eller hoppas den är bra iallafall ! Det var väldigt länge sen jag la en riktigt bra ansiktsmask i facet.

& imorgon ska jag stiga upp ganska så tidigt , för jag ska till Luleå med mormor & leta efter skor : ) Sen ska jag försöka hitta några snygga skor med klack : ) ! Så jag ska kliva upp tidigt imorgon & fixa till mig lite & så. Sen imorgon kommer ju Ida : ) ! <3
Så det lär ju bli en riktigt rolig lördag !

& juset , vem var det som kommenterade anonymt i förra inlägget , hehe ? : )

Puss på er sötungar ! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela