Idag Är Det Den 1 Augusti ,

Publicerad 2009-08-01 12:00:24 i Det stora hela ,

Hellu bloggen ! Nu vet jag vad jag ska ha på mig ikväll ! Jag har ju funderat
på det ett ganska bra tag nu haha ; / ..
Men det får bli den blommiga midjekjolen & ett svart linne (y) enkelt & skönt.
Ni kan få se bild på de senare idag, det är faktiskt riktigt gulligt !
Vad ska ni göra idag då ? Jag ska iallafall fara en sväng till stallet & köra Juppé,
sen är det bara fara hem fort som f*n & duscha & byta om.
Sen så kommer mormor, morfar, farmor, farfar, faster Anna, faster Fia, Peter & små
kusinerna till oss på middag : ) & vi ska typ fira mig & Amandah.

Men ni måste jag plocka till lita grann på rummet, sen blir det stallet.
Men ta hand om er nu ! ♡

Hihi kolla in mina små kinder hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela