The Summer Is Back !

Publicerad 2009-08-03 17:14:57 i Det stora hela ,

Hejsan igen ! Whooow, det är 44,5°c varmt i solen ! Shit säger jag bara, sommaren
är tillbaka på högsta nivå. & jag var alldeles för varmt klädd i Luleå.
På bussen på väg hem höll jag på att dö av varmeslag typ.. typiskt mig.
Men nu är jag iallafall hemma & jag är rätt nöjd med inköpen även fast jag
inte handlade så hemskt mycket. Jag köpte, underläder, linne, T-shirt & sen jätte söt
tröja i väldigt väldigt tunnt tyg. Den tröjan är jag välldigt nöjd med ; ) !
Den skulle vara jätte snygg att ha till ett svart bälte eller så.

Men nu ska jag vika in det i garderoden, sen se till vad Curry gör, (min mormor & morfars
hund)
vi kommer ta hand om han medans mormor & morfar är på Kryssning : ) ! & han
sitter just nu brevid mig & han hälsar glatt ; ) !
Vi hörs, Puss På Er ! <3

h&m 199 ;-

GinaTricot 99 ;-

alla dessa linnen haha ! h&m 49 ;-


& nej, ni får inga bilder på underkläderna ! To hot to show you know haha ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela