Grattis Amandah : ) !

Publicerad 2009-08-08 00:34:12 i Det stora hela ,

Hej bloggen ! Nu har jag kommit hem, efter att vart ute med kompisar.
Men "huvudkompisen" (haha?) var ju lilla Vikkan : )
Vi har mest cyklar runt, & så träffade vi på Adam, Petter, Lukas & Martin.
Så dom har vi sociallat oss med ett tag, sen for vi & gungade :D !
Ja 15 åringar kan väll också få vara lite barnsliga ibland ;-) ?
Snart ska jag göra smoothie, jag är så grymt sugen, måste ha, vill ha !
Sen ska jag se på någon mysig film & sedan sova antar jag.
Vi hörs, puss på er dröm sött

Måste passa på att säga Grattis till min storasyster som fyllde
år igår (klockan är ju 00.34 nu så det blir ju igår) !
PUSS PÅ DIG 17 ÅRINGEN ;-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela