Lär Dig Simma Annars Drunknar Du Bby ,

Publicerad 2009-08-12 00:43:19 i Det stora hela ,

Hejsan sötisar ! Jag sitter hära & det känns som om jag vart ute
på en strand-jogging där man sjunker ner tio cm för varje steg
man tar typ.. varför det känns så tänker jag inte säga till er !
Oops, för pinit skulle jag tro..

Vad har ni gjort idag då : ) ?
Själv har jag inte gjort så mycket.
Det ända min kropp vill göra är att sova. Men min skalle vill tyvärr
inte detsamma. Den vill göra roliga saker. Som att vara med kompisar t.ex : )
Så jag for till Vikkan ett tag & vi chillade mest på, cyklade i regnet osv haha !
Som sagt, mitt hår + regn = fyfan !

Men jag ska ta & vara med henne någon dag när jag inte är så jäkla seg &
bara vill ligga stilla hela tiden. Som ni hör, mitt liv har aldrig vart mer interesant !
Nej nu ska jag försöka sova lite, host host..
Vi får hoppas på ett roligare inlägg senare ! Men puss så länge <3

SNART SKA JAG FÄRGA HÅRET ! (kan behövas jo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela