Jag Vände Mig Om Men Du Fanns Inte Kvar ,

Publicerad 2009-08-16 00:18:14 i Det stora hela ,

Klockan är tio i tolv, när jag skrive det hära iallafall. & jag ska upp
halv fucking sju.. För jag ska till Umeå & tävla.
Det kommer nog bli ganska kul. Men jag känner mig inte det minsta
taggad alls. Men jag vet vi kommer vinna vilket som. Annars skulle
jag inte fara ända till Umeå, hell no ; ) !

Så vad ska jag göra nu då ? Nja, jag blir väll vaken ett tag till antar jag.
Ska tvätta bort sminket & så vidare, funderar på att göra ansiktsmask också.
Sen ska jag somna i mitt rosa rum & sen drömma rosa fluff-molns-drömmar
där jag kommer träffa Barbie & Ken & My little Ponny. Men så kommer jag
vakna i ett ryck när jag får se att en Action Man rycker Barbie i sitt vackra
långa blonda hår. & juste oops, att på fredag ska min syrra färga mitt hår !
Så då kommer jag bli mörkbrun : ) I'm sooo exciting !

Jag vill ha samma färg som 2;an eller 3;an,
tror ni det skulle passa på mig ? :o

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-08-16 17:39:42

3an skulle passa skit bra på dig tror jag ;b

men hörru, då kör vi movie kväll imorn (:

och berätta sen hure gick i umeå, såklart haha ^^

Postat av: (:

Publicerad 2009-08-16 23:12:42

http://www.youtube.com/watch?v=pxn567bHny8&feature=fvw

Din låt bara din :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela