Welcome To My World !

Publicerad 2009-08-23 20:43:38 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen <3 Nu är dagen snart slut & jag kommer defenitivt att somna
utan problem ! För jag har vart på väg att somna typ 34512384 gånger idag..

Jaopp, idag har jag inte gjort så mycket. Jag har haft en klassisk imorgon-börjar-
skolan-dag helt enkelt. Fan. Jag vill att skolan ska börja men jag vill inte
att sommarlovet ska ta slut buhuu : ( ! Jag vill ha sommar sommar sommar.
& höst & vinter då. Men inte vår ! Då är det ju ändå bara slisk slask så jag
tycker att våren är onödig. Dagens störobjekt : VÅREN får det bli : ) omg..
Nu har jag laddat upp bilden som jag lova er. Så ha så kul med den haha.

Kläder från GinaTricot, H&M, Cubus & Monki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela