We can do it ,

Publicerad 2009-02-18 16:27:22 i Det stora hela ,

Tjoo på er bbys ! Kom hem från skolan för ett tag sen , slutade typ tjugo över två. Men jag tog bussen som gick halv fyra iallafall :) Direkt när vi slutat så gick jag & Moa in till den stooora staden Boden , hehe. Sen så gick vi till dagoberts & feta oss lite (a) , men jag feta mig mest. Sen så kom Emma & My & sen so for jag hem , & nu är jag hemma :) Det är fan chill att vara hemma , tycker jag ialafall (a) !

Haha , vi hade typ inga seriösa lektioner alls idag. Vi hade en vikarie som var jätte sen , tio minuter innan vi slutade så kom han. Men det gjorde inte oss så mycket presic (a) , förutom att vi ska vara färdiga med någon svenska grejs till nästa lektion så man var typ tvungen att ta hem de , jätte kul.

Nu ska jag skriva lite på min roliga so uppsats. Senare ska jag vara med Fiffi :) , Ta hand om er !


Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-18 16:31:14

neeeej :s vilken svenska grej !? , jiesss baby hihi gillaru headern dåe ? (a) <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela