Here we go again :)

Publicerad 2009-01-17 14:57:58 i Det stora hela ,

Haha, de låter som om att det ända jag gör är att vara hos min mormor & morfar hela tiden , men så är det inte precis :) !

Haha, men nu sitter jag här med Fiffi, vi har just vart ute & gått med två sura små ponnysar , en glad & en sur ;( Juppe är snäll & Zolle är dum! Eftersom Zolle inte ville komma in från hagen så var jag tvungen att gå in men Juppe i stallet medans Fiffi gjorde ett försök att fånga in sur Zolle! & smart jag lämna grinden till hagen öppen så Zolle smet ut & for ut & började dampa... smart häst oja. Men det är alltis lika lätt att fånga in den hästen, de är bara att prassla med en dum påsa (A), haha...  Sen gick vi ut & gick med hästarna en sväng :) , bra & röra på sej lite ju!

Snart så ska vi hem till mej, & äta (A) ! Sen skulle vi kanske vara med Elin & Moa, vi skulle egentligen fara till hockeyn men vi ides inte.

Snart ska vi som sagt hem! Haha, ja & äta , som vanligt .. :) !
Nu sak jag & Fiffi dra (Y)
Puss & hejs! <3
Elina(:

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-17 17:37:56

nästa gång jag är m. er mst vi ta kort :O <3333

Postat av: Anton

Publicerad 2009-01-17 20:59:36

2 sura, en glad och en sur?? ^^

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-01-17 22:58:59

Hm, ovanligt att Zolle är sur? :P Det finns en anledning till att han kallas Sur-Zolle!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela