Little Miss Pink ; )

Publicerad 2009-07-23 16:09:48 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Jag & min lillasyster gjorde nyss en "rosa smoothie".
Alice gillar allt som är rosa, så hon har typ druckit fem glas av den rosa smoothien : )
+ att hon envist skulle ha en liten plast mugg i färgen rosa. Rosa rosa rosa..
Alice tyckte bara att vi skulle ha i jordgubbar & jordgubbs youghurt, för att det är ju rosa.
Men jag ville ha i mjölk & banan också, för annars blire ju inge bra !
Så jag fick i smyg smuggla in lite mjölk & banan haha x) & jo, den blev godast så !
Man blir så himla mätt på smootie, eller iallafall om den innehåler mjölk haha x) ,
eller jag blir då mätt på det.

Nu har jag & Elin bestämt oss för vad vi ska göra idag : ) Disney Experten Me ska ta med
mig några söta disney filmer + att vi ska åka & hyra en skräckfilm eller så : )
Men jag ska inte åka till henne än, jag måste göra mig klar & så först.
Men sen bär det av till lille Elin haha : )

Klicaka på bilderna så blir dom större : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela