Nu Är Mörkret Tillbaks Igen ,

Publicerad 2009-07-24 00:04:29 i Det stora hela ,

Hej & Hallå Babes ;-) ! Har ni märkt hur mörkt det börjat bli ute nu ? Fast jag tycker att
det är ganska härligt nu när mörkret börjat komma tillbaka. Det blir så mycket
enklare att somna + att man märker när det är morgon. Det känns nästan lite små höstigt.

Jag kom hem från Elin för ett litet tag sen. Vi har chillat & sett på filmer : )
Det blev visst att se på Anastasia & Indiana Jones, båda var faktisgt rätt så bra ;-) !
Men såklart så cyklade vi en sväng till ICA också, men vi köpte typ inget speciellt.
Men men, nu är jag iallafall hemma & sitter hära & har fortfarande inte fattat att
det är mörkt ute x) Typiskt mig asså jo..
Men det blir nog att somna tidigt idag. Får se om jag orkar stoppa på någon film.
Isåfall blir det nog att se på någon romantisk komedi eller så.
Har bara den feelingen just nu. Romatisk Komedi, hmm jo tack.
Dom är helt totalt hopplösa.. nästan alla iallafall ;-) !

För att du är allt jag vill ha, allt jag behöver

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-24 09:53:30

Tack :) vad ska du göra idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela