Du Glömmer Dina Bekymmer, Du Glömmer Mig.

Publicerad 2009-07-30 00:00:05 i Det stora hela ,

Tjohejsan ! Kom nyss hem från grillplatsen, där jag vart & grillat marshmallows med
girlsen, Vikkan, Ida, Elin & Felicia : ) Vi har vart med varandra nästan hela dagen.
Det blev nästan som en liten tjej kväll, om man bortser från alla killar vi var med ett tag x)
Men vi har iallafall myst på nästan hela dagen ! & just därför har jag uppdaterat slarvigt
idag, hmmm ; / ..


Men iallafall, ikväll blir det att sitta i sängen & se på film. Bridget Jones Dagbok ska jag se på.
Det måste vara världens största feelgood film. Man blir så upptagen av hon & hennes
klantiga kärleks bekymmer att man glömmer bort sina egna.. & det är mer än nice !
Men innan jag sätter mig & ser films så måste jag fixa is vatten med mycket is i,
det är ett måste !
& morgon dagen är redan bestämmd för mig. Alla mina polers ska till Luleå Kalaset.
Men jag gör ett desperat försök att spara pengar så jag blir kvar hemma. Så jag ska chilla hela
dagen imorgon ! Jag ska köra Jupé bara, men det är bra att ha någonting att göra.
Det känns bra. Jag mår alltid bra när jag är i stallet. När jag är med min Juppé ♡

hmm, vi hittade en gangster kojja -.-

Puss på er tjejer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela