Jag är en dålig förlorare ,

Publicerad 2009-07-04 00:48:15 i Det stora hela ,

Yepp, så är det ! Jag är en dålig förlorare, den sämsta tänkbara : ) Så jag blev inte
så glad på min häst Norrskenets Jupiter idag när han utan bekymmer galopperade
bort sig i ett lopp som vi hade vinst chans i... dumma häst där ! Men han är ändå
min lilla sweety ! ;*
Men jag tror att alla är rätt så dåliga förlorare. För vem gillar att
förlora ; / ? Typ ingen skulle jag tippa. Men när jag tävlar så kör jag för att vinna.
Inte utav någon annan annledning. & jag hatar när alla vuxna säger ; kom ihåg att
det viktigatse är att ha kul, inte att vinna !
Fuck you, man vet ju ändå att dom
ljuger ! Så jag tycker att det är roligare när dom säger ; det viktigaste är inte att
vinna, det viktigaste är att vinna överlägset !
Det där med att vinna & förlora är
ganska knäppt ; / & ganska onödigt haha ! Men ändå så jävla kul hihi : ) !

Men nu ska jag kolla runt på lite bloggar & sociala på msn så puuussss ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela