Rubriker är rätt så hopplösa : )

Publicerad 2009-06-28 12:31:59 i Det stora hela ,

Hallå på er ; ) ! Idag har jag sovit alldeles för länge, fy på mig ! Jag tror jag ska
börja ställa väckar klockan från & med nu... men nu är jag iallafall vaken, bättre
sent än aldrig, eller ?

Jag kom hem senare igår kväll än i fredags. Men Boden Alive är ju typ bara två
gånger om året så att sitta hemma & slöa sånna dagar skulle kännas sååå fel !
& igår var det ju den sista kvällen : ( Ajja, nu kan vi ju tagga inför nästa Alive ha ; )
Det är ju bara ett år kvar så. Men jag hade iallafall as kul igår ! Det är så jäkla
härligt på kvällarna så man skulle kunna va uppe hela natten. & det bästa är att
vi har typ hela sommarlovet kvar ! Hoppas resten av sommarlovet kommer bli
lika lyckat ; ) ! Men nu drar jag, puuussss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela