En trött dag ohja ,

Publicerad 2009-05-06 19:49:02 i Det stora hela ,

Jag har nyss duschat, jag gjorde en hårinpackning idag också + att
jag gjorde en ansiktsmask : ) Så nu är jag ren haha ! Jag ska prova
locka håret imorgon, eller våga håret med en vågtång. Så håret
måste vara jätte tort annars lägger sig "vågorna" på en gång för mig.
Men annars tycker jag att det blir himmla fint att våga håret, det ser
så gulligt ut. När det väl håller i sig mer än en timma iallafall ! Men det
är ju inte så bra för håret, eftersom man använder hårspray efteråt.

I övrigt så är jag förbannat trött, så jag ska sätta på en film & sen sova.
Det blir att se mamma mia the movie, det var ganska länge sen jag såg
den filmen : ) Jag kan inte leva utan den ! ;*




Kommentarer

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-05-07 18:09:21

Hade du tänkt komma och köra Juppe eller? ;) Han står och sväller i hagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela