JAG VILL BARA SOVA !

Publicerad 2009-05-08 14:05:54 i Det stora hela ,

Hejsan : ) Klev nästan nyss innför dörren, har vart & praoat hela dagen.
& sista dagen :'(, både jag & Fiffi fick massor av kort som alla barn gjort +
att dom ville ha min & Fiffis msn, telefon nummer & autografer xD, av mig
fick dom bara msn tror jag !
Så nu är prao veckan slut & skolan börjar igen
på måndag, någonting säger mig att skolan kommer att vara jobbig. Men
att praoa har vart jättekul, att få lära känna så många roliga barn & lärt sig
massa nys saker : ) !

Idag ska jag städa mitt rumm & åka til stallet & köra en låååååång tur med
Juppe. Han kan nog behöva det, men han är faktiskt i ganska bra kondis.
Han behöver inte extra intervallpass innan start, det ända han behöver är en
knodition. & vem behöver inte det va ? ; ) & i övrigt känner jag mig så jäkla trött.
skulle lungt kunna somna här & nu men jag håller nog ögonen öppna några
timmar till ! Jag somande ju vi typ 2 igår, så inte så konstigt att jag är trött. Jag
hade inte tid att sova, jag hade för mycket att tänka på. Sova, det får man
göra sen ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela