Lördag 16 maj ,

Publicerad 2009-05-16 11:29:09 i Det stora hela ,

Tjaaaa på er haha ! Jag skrev inget igår för att jag inte orkade. Jag var
obeskrivligt trött & trög & sur, ingen bra kombination i know ! Så förlåt
för att jag inte skrev någon inlägg igår, det ska bli ändringar på, jag ska
skriva även fast jag är as trött ! För eran skull så klart : ) !

Det hände inte så mycket igår, jag var trött & när jag är trött så händer det
inte så mycket. Eller jo, niorna hade skämt foto & det var ju gulligt ; ) ! Jag
for inte heller till stallet igår, jag orkade inte. Så idag ska jag; fixa lite i nya
rummet, köra häst, plugga innför ett svenska prov, jag måste läsa ut en
bok & se EurovisionSong Contest med Elin.
& det jag ser mest fram emot
är att vara med Elin, det andra låter bara extremt jobbigt & trögt ! & juste,
tapeten till mitt nya rum har kommit. Jag var & hämta ut den igår. Jag tror att
det kommer bli välldigt fint faktiskt, för jag älskar tapeten ! Men jag ska bara
ha en fondvägg utav den & knappt det, men ändå !

Inte mitt rum, men det är den tapeten jag kommer ha ,

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-16 12:24:33

den var snyggg!

vilket rum har du nu? ;) <33

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-16 17:45:49

Kan ja få vara med er och se det? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela