HAHA HEJ : ) !

Publicerad 2009-05-23 17:38:31 i Det stora hela ,

Heeeej bloggen : ) Jo jag är medveten om att jag inte har skrivit
nå dom senaste dagarna men jag har inte haft någon lust. Jag
har gjort andra saker. Datorn kommer inte alltid i första hand för
mig. Men iallafall ,

I Torsdags så for jag som sagt till IKEA. & där köpte vi en massa
prylar till rummet. Sen så sprang jag in & köpte skor på Sko Punkten
(Svarta slip-in skor)
. Sen när vi kom hem så tapetserade vi mitt rum
& det blev as bra. + att jag nu har flyttat in dit hehe (a)

I Fredags så kom har jag vart i stallet & kört Juppe puppen. Senare på
kvällen kom Moa : ) VI har typ cyklat runt & nördat oss + att det är ganska
kul att hälla vatten på varandra : ) ! Sen så har Moa gjort punka på våran
luftmadrass xD ! , nu skojade jag bara. Det vart hål i den medans Moa
sov hahaha !


& idag så började dagen med att jag försov mig. Jag & Moa skulle ju till
Luleå & vi hade en tid att passa för att hinna med bussen. Jag vaknade
en timma efter klockan ringt. Så på ducshade jag fort som fan & så fixade
jag & Moa oss & så gick vi till tha busssss : ) , sen i Luleå så hittade både
jag & Moa massor av saker, t.ex skolavslutnings kläder.
Men nu orkar inte jag skriva nå mera, jag har kramp i fingrarna ! Men jag ska
försöka skriva mera ikväll ! Men he're bra så länge ! ; ) <3

Dom hära skorna köpte jag på Sko Punkten : ) , dom kosta 199;-


Vill någon gå & se den hära filmen med mig när den kommer ut på bio ? :D

Kommentarer

Postat av: ssanra

Publicerad 2009-05-23 18:08:37

DU & JAG SKA SE DEN, de har jag bestämt! :D:D:D:D:D:D:D::DD hhehehe (A)



saknar dej! <3

Postat av: Amandah

Publicerad 2009-05-25 00:30:00

Biatch, jag har kopt 2 par nya skor har i Polen ;) UT OCH TRANA HAST UNGEEEEEE! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela