Jag har inte så kul just nu, ohnoo !

Publicerad 2009-05-24 17:25:24 i Det stora hela ,

Heeeej : ) Tänk så söligt tiden går när man har tråkigt, det är
nästan lite sjukt. Jag har inte gjort nå roligt alls idag, jag har
typ vart lika rolig som vädret. Inte rollig alls alltså ! Jag har
städat mitt rum, pluggat lite innför eng provet & så har jag
försökt sova så mycket som möjligt. Men själv så tycker jag att
jag vaknar alldeles för tidigt på hälgerna. Men min farmor fyller
iallafall år idag så vi ska snart dit & äta & fira henne : ) Men tills
dess så ska jag fortsätta se på film & plugga.

You were just a dream, too good to be true

Kommentarer

Postat av: ssandrag :)

Publicerad 2009-05-24 19:55:25

hihihihiih, jo de gör vi :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela