Hold on it's never too late ,

Publicerad 2009-05-20 22:54:19 i Det stora hela ,

Hej bloggen ! Jag & mamma håller på att måla mitt rum just nu.
Fast jag målar inte lika fint som mamma så det är typ hon som
gör det mesta haha (a) Det blir typ en vit rosa färg. Det låter
ganska mesigt men jag tycker den blir ganska fräck. Sen så
luktar nymålat så jäkla gott, funderar på att ta en sova övare
där inne bara för att.
Okej, nu skojade jag bara. Jag tror jag ska
sova i min säng idag, gillar inte att sova på golvet, konstigt nog.

Imorgon drar jag till IKEA : ), alltid lika kul ! Jag ska kolla på en lite
större spegel, kuddar som passar till rummet, någonting som man
kan hänga saker på & rosa ljus hihi ; ) Sen så ska jag smita in på
Sko Punkten & kolla på skor. Jag vill ha sånna som jag köpte på
Cypern, dom håller på att gå sönder ; ( !
I övrigt så håller jag på att nöta en as gullig låt just nu,
Hold on med Måns Zelmerlöw.
Den är så jäkla söt , hehe : ) !
Kan inte få nog av den låten ! Men nu ska jag dra, Puss på er ! ;*



Hehehe, var tvungen ; ) !

Kommentarer

Postat av: ssandra

Publicerad 2009-05-20 23:04:20

TA MED MEJ TILL IKEA, har fan aldrig vart dära :(((

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela