Jag Vill Pierca Mig ,

Publicerad 2009-11-29 00:47:02 i Det stora hela ,

Jag vill pierca naveln, ska jag berätta varför ? För jag tror att jag skulle passa med hål i naveln.
& ja, jag vet. Jag blir en i mängden isåfall. Men den som tror att en piercing är något speciellt
eller så, sök hjälp. Det är som att ha hål i öronen, dom flesta har det men so what ?
Det är fint iallafall : ) ! & en av anledningarna till att jag verkligen vill ha hål i naveln är att
det finns så himla många söta navel smycken ! SÅ MAMMA OM DU LÄSET DE HÄR..

SNÄLLA LÅT MIG TA HÅL I NAVELN HUH ? : (


Kommentarer

Postat av: Pierre

Publicerad 2012-04-23 09:04:20

Hejsan jag går under namnet Pierre.. Idag är jag sjuk så i brist på annat så stalkar jag dig, vad hände med detta? Har sett din navel och den är lika tom som min skalle tihihihihiih! Xoxo/Pierre

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela