Min Religon Bok Åker Pang In I Väggen. Snart..

Publicerad 2009-11-24 20:55:53 i Det stora hela ,

Om ett litet tag så ;
  • Kommer min mamma hem från Sthlm ,
  • Börjar Desperate Houswives ,
  • Kastar jag min religon bok i väggen ,
  • Ska jag göra kaffe latte ,
  • Torkar mitt hår ,
Jag vet att ni inte kan undgå att läsa den där listan. Grrr på den asså bitches ! & de där med
religon pluggandet, jag tycker inte det är nå vidare svårt. Men jag hatar att läsa samma saker
två gånger, då åker de in genom örat & ut genom det andra. Okej, nu tog jag i lite väl mycket.
Jag hatar det inte. Men jag tycker inte om det så mycket, huh. Nöjda nu ?
Men jag tycker att just det ordet, hatar, missbrukas as fuck. Alltid är det någon jäkla fjorre
eller så som alltid ska gapa om hur mycket dom hatar någon. Grow up för fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela