You Can Close Your Eyes From The Things You Don't Want To See ,

Publicerad 2009-11-04 18:02:04 i Det stora hela ,

Asså jag tror att jag har ganska lätt för att lära mig franska, för nu har jag skrivit av
allt två gånger & det behövs inte mera är så ! It's done ! Skönt att få det bortgjort.
Nu har jag bara två prov att plugga till, som vi har nästa vecka onsdag & torsdag.
Skolan tar all min fritid känns det som, & det gör mig irriterad !

Men på en timme så ska jag iallafall knalla över & vara med Vikkan : ) & jag får inte
glöma ta mig nån film !
Tror jag ska ta med mig I taket lyser stjärnorna. Den är så bra !
Annars så händer det inte så mycket just nu, det gör det inte när man sitter med näsan
i franska boken & lär sig stava till je m'appelle. MEN, jag tror jag håller på att bli sjuk,
men tänker inte vara sjuk ! Så min nya diet blir typ peppar, vitlök & c-vitamin. Mums.
Buhu nu blev jag ledsen, jag saknar min bby

You Can Close Your Eyes From The Things You Don't Want To See.
But You Can't Close Your Heart From Things You Don't Want To Feel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela