---------------> S O V A ♥

Publicerad 2009-10-30 00:23:29 i Det stora hela ,

Nu är jag trött. J Ä T T E T R Ö T T : ( Så förbered er på ett knasigt inlägg typ..

Jag har typ vart med Vikkan hela kvällen. Först så for vi in en sväng till stan med mamma,
typ kollade in den nya gallerian osv. Shit va fin den var asså ! Synd bara att det var så
tråkiga affärer ; / ! Men det kanske blir bättre, vem vet liksom ; ) ? Men jag hittade
iallafall skor, såna som jag letade efter också. Så det var ju bra (y)
Sen så for vi till the empty house, någon som fattar eh nej ? Jo jag fattar vad jag menar.
& Vikkan också antar jag haha x) ! Sen så kom pappa med pizza osv osv osv.
Nu känns det som om allt jag skriver blir en enda röra ! Buhu ; (

Men ni hörs väl imorgon ? Hoppas det, pussen !

Elina Önskar Alla En GOOD Night, eller nästan alla iallafall : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela