God Damn You're Beautiful !

Publicerad 2009-10-28 00:05:23 i Det stora hela ,

Nu är jag hemma & jag känner min som en ihoptryckt köttbulle. Ungefär, typ alltså.
Måste börja röra på mig mera. Måste börja äta frukt. Måste sluta äta godis & annat shit.
Måste, är ett väldigt starkt ord. &, jag är klen när det kommer till sånt. Men men..

Vill ni veta en bra sak ; ) ? Det får ni veta även fast ni inte vill, daahh !
Jag kommer snart få tillbaks min rosa sweetie mobil, fast en helt ny då förstås. Shit vad
jag saknar min rosa mobil ! Min sis har ju en likadan, fast röd-svart då, & igår när jag
höll i den trodde jag fan jag skulle börja lipa. Det är typ farligt hur beroende man kan bli
av en mobil, det är nästan lite sjukt. Men då får de väl vara sjukt då, I ♥ MIN MOBIL !

Såhära kommer mina ben att se ut på halloween, fast är osäker på skorna..
& antingen kommer jag att vara kanin eller pirat !
What's the difference liksom ; ) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela