Den Första Kärleken Är Som Den Första Snön - Man Ser Spåren Tydligt ,

Publicerad 2010-01-24 23:07:44 i Det stora hela ,

Hejsan, igen. Det här får bli sista inlägget för idag. För sen ska jag lägga mig i sängen & se
Sagan om despereaux. Den verkar gullig, så why not. Elina loves barnfilmer !

Imorgon har vi sovmorgon, of cours. Trevligt trevligt. & på tisdag ska jag träna på Step in för
första gången. Haha, av någon konstig annledning så kan jag inte föreställa mig själv på Step in..
kommer det inte låta konstigt när jag säger : Nu ska jag dra till Step in !
Löjlig
är vad jag kommer känna mig, jag kommer skratta mig igenom alla pass & därför svettas
ännu mer. Men men, kanske är det jättekul ! Kanske är det så..

GODNATT SLEEP TIGHT ♥

Aa juste, fick en låda (?) av mamma idag.
Tack mamma, jag använder den flitigt ; )

Kommentarer

Postat av: Neha

Publicerad 2010-01-25 00:56:27

Godnatt=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela