"I Feel Pretty" - Känsla !

Publicerad 2010-01-09 23:24:39 i Det stora hela ,

Just nu känner jag mig extremt tjusig. Hur kan man undgå att känna sig snygg när man sitter
med en sån där "färgnings-mössa" på skallen, va ?  Näh juste, I feel pretty ! Eller inte..

Sorry för dålig update, igår & idag. Men igår så for jag & Jens & käka på den nyöppnade
resturangen med hans familj, jag tror den heter Far East eller någonting sånt.. hmm.
Men hur som helst, dom hade jätta gott käk ! Sen for vi & köpte onyttig-heter & sen for vi hem till
han. Han är verkligen världens mysigaste kille ♥ Enligt mig. 

Så fort jag skjölt ur färgen från håret, så blir det mars pankaka till sängs.
Är jätte trött + att jag ska till IKEA imorgon med mamma & hennes kompis. Bravo, då kommer
jag vända på dygnet iallafall. Kan behövas. Skola om.. ehhh. ungefär en dag. SHITNESS !
Bilder på mitt då kanske blonda hår kommer imorgon, senare på kvällen typ.

Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela