Step Out Från Step In ...

Publicerad 2010-01-26 20:33:24 i Det stora hela ,

Hejsan sötnosar ! Det blev inget step in för mig idag. Varför behöver jag ju inte sitta &
tjata om på bloggen, orkar faktiskt inte sitta & tycka synd om mig själv.
Min gratisvecka börjar på torsdag hur som helst. & då har jag & Vikkan bokat in ett corepass &
ett yogapass ! My dreams come true, YOGA ! Elina & Vikkan på yoga, oj oj oj....
Men allvarligt, yoga är en sak som jag alltid velat prova. Så det ska bli jätte kul !

Ikväll ska jag iallafall plugga franska. Vi har ju "prov" imorgon, så att plugga låter säkert.
Sen ska jag se på Paradise Hotel med mamma. & dricka smoothie ♥
Det brukar bli så, att jag blir sittandes framför skit program med ogjort plugg. That's bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela