Av Skrivning.

Publicerad 2010-07-31 00:05:54 i Det stora hela ,

5 dagar & 25 timmar sen var det jag uppdaterade sist. Så ja, det börjar väll bli dags nu tycker jag. Jag ska sluta ljuga om att jag håller mig undan från bloggen p.g.a Safari & om att jag ska försöka bli bättre på att blogga. Jo tjena. Dessutom är jag så himla less på att sitta & skriva om vad jag sysslar med på dagarna, lägga upp bilder, ta bilder,
komma på rubriker & ta mig tid till att sitta & blogga. Nog för att jag har all tid i världen till att sätta mig 5 minuter vid datorn & skriva om min dag eller något annat tjafs - men det är inte lika lockande längre. Okej nog om det, ni kanske fattar. Eller inte, men men. Ja jag är trött - så detta kommer bli ett långt & onödigt inlägg. Eller de är det ju redan. 
Nej jag vill inte blogga just nu. Jag ska lägga mig & se på film istället, kanske sova till och med. 
Jag vill att Jens ska komma hem från Umeå nu. Jag saknar honom. Jätte mycket. Jag vill inte vänta tills på Söndag. Kom hem nu älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela