Ge Mig Sommar Ge Mig Sol !

Publicerad 2010-06-22 09:43:00 i Det stora hela ,

GO´morgon people. Det är iskallt i mitt hus just nu, tro mig. Men kallast är det trots allt
på mitt rum, för en viss Elina tänkte att det kanske skulle vara svalkande med lite skön
sommarluft när man ska sova - så jag sov med öppet fönster. Mina sommarkänslor
börjar faktiskt försvinna nu, det är ju kallt ute. Höstväder.

Nog om kylan nu ! Idag är jag barnvakt åt världens busigaste 5 åring, min lillasyster
Alice. Jag sitter just nu & funderar på vad fan jag ska göra till lunch. Finns bara en grej att
göra, mexicanasoppa på påse of cours (y) Hur gott som helst. & vartm !

Som tacken för att jag passar skitungen idag ska jag få någonting av min söta mor i
Stockholm ! Lite bonus alltså, det gillas. Måste även påminna henne om att boka klipptid !


Kommentarer

Postat av: Åse

Publicerad 2010-06-22 11:00:47

Hej,

jag har bokat klipptid nu, fanns inte förrän 6/7, men då blir det av! Bokade till dig, mig och Johan...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela