Nej - Jag Har Inte Mycket Att Göra : )

Publicerad 2010-03-02 22:27:36 i Det stora hela ,

Sitter & fixar lite med mina bilder just nu. Har nästan lust att lägga upp alla för att
visa hur söta dom är. & när jag ser någon utav dom så tänker jag på ett speciellt minne,
en speciell tid. Det tycker jag är fränt. Det behövs inte vara mer än så för att faschinera
mig, haha. That's it. En bild bara - fast det är ju inte så bara om man tänker efter.

Shit shit shit, håller på att kissa ner mig ! Måste springa till närmaste wc. Fast å andra sidan
så orkar jag inte springa, & det är näst intill omöjligt att göra det när man är just kissnödig..
Haha, big thoughts.

Nej.... slut svammlat ! Nu ska jag gå & lägga mig i sängen (som luktar Jens :D) sen slå på
mini dvd;n (som låter som en trasig gräsklippare) & se på film. Härlig tisdagkväll, chill out !
Fast vet inte vilken film jag ska se på ; ( Mamma Mia the movie...? Hmm.

En Moa & en Elina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela