Om En Vecka Ligger Jag & Steker !

Publicerad 2010-05-10 13:42:09 i Det stora hela ,

Yes.. jag är medveten om att jag inte skrev någonting igår. Men jag var med Jensan, &
orkar jag faktiskt inte blogga.  

For hem från skolan innan gympan idag. Jag orkade inte vara med på den, & jag är seriöst
förskyld, inte "förskyld". Min förskylning har på köpet gett mig en väldigt vacker röst, det
låter typ som jag har kommit i målbrottet !

Men nu ska jag plugga på en massa saker & göra andra roligheter. Jag måste jobba med
en massa skolarbeten hemma nu, eftersom jag kommer missa en betydelsefull vecka i skolan.
Jag önskade att jag bara kunde spola ner allt skit i toan & vara med mina vänner istället.
Jag har inte vart med dom på länge nu, jag börjar faktiskt sakna dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela