Stört Inlägg '

Publicerad 2010-05-02 19:59:03 i Det stora hela ,

Haha kolla ! Jag kan skriva med röd text ; ) Coolt alltså !
Fråga mig inte hur jag gör, för det vet jag inte. Så njut den röda
texten så länge som det går.. för det varar inte länge. Hoppas jag.

Öhm.. tänk om man bara kan se den röda texten på min dator ?
Då blir det pinsamt för mig. Eller.. nej inte alls.

Shit, kolla ! Jag kan göra röda hjärtan också
♥ Dom var söta !

Har jag mixtrat med stilmallen eller vafan är det frågan om ? Jag vill inte
ha någon röd jäkla text ! Detta måsta fixas nu.. NU ! (Jag sa ju att jag inte
skulle försöka byta header by my self, då skulle jag ju bara sabba..)

Nu ska jag duscha, sen kolla dom nya busstiderna tills imorgon (y)

PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS
♥ (Fast jag diggar dom röda hjärtanen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela