Tack För Facebooken Sis '

Publicerad 2010-05-12 13:58:37 i Det stora hela ,

Öhm.. jaha. Min syster smsa mig igår när jag var hos älsklningen & meddelade att hon
gjort en facebook åt mig. Jag som hade lovat mig själv att inte skaffa det, för det verkar
vara så himla beroendeframkallande. Men men, det kanska är "kul". Jag har även loggat
in där för första gången - & teknisk som jag är fattar jag inte ett piss : )

Chill dag i skolan idag. Jens pappa skjutsade dit oss vid halv 12, så vi fick sova länge !
& nu är jag hemma & har en massa saker som måste göras. Jag måste :

  • Göra alla dumma läxar - kommer ta ett BRA tag...
  • Städa mitt rum - vilket kommer ta ett ÄNNU BÄTTRE tag
  • Packa så allt är klart tills på Söndag
  • Fara & sola - om jag ids
  • Lägga en massa läxor + ledighetsannsökan i min frökens bervlåda : )
Orkar inte skriva mer, hinner inte. Nu ska jag ut & lägga mig på altanen & skriva klart svenskan.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela